2013年6月29日 星期六

順興車仔麵茶餐廳 (超級滑蛋飯)

人均消費:HKD$44

今次我又去有名人食區既大坑搵野食,平時去茶餐廳食個滑蛋蝦仁飯,一係就隻蛋唔得,一係就隻蝦唔得。今次就去順興食,一試難忘,一d生粉水既味道都無。我都唔係好想講咁多,因為順興真係能夠將一隻普通既雞蛋做到咁出色。實在難得。

今次推介 ─ 滑蛋叉燒飯

滑蛋叉燒飯,有4個elements。

蛋:佢做到好薄,有d蛋汁配上半生熟既蛋,一放落口,已經好滑溜,旁邊有少少蛋白更突出蛋既香味。
叉燒:佢應該係搵相熟既舖頭拎貨,佢既厚薄肥瘦都好適中,因為佢夠薄,所以好爽口,加上佢炒過既味道就更加香
飯:一粒粒狀
蔥油:一小碗蔥油,撈飯吃簡直一流,如果唔想咁油,你大可以點少少,咁都已經好好味

有朋友講話呢間既滑蛋叉燒飯好快賣晒,如果賣晒可選滑蛋蝦仁飯。

滑蛋叉燒飯 ($44)



蛋:滑溜,薄,半生熟蛋,蛋汁豐富,少少蛋白,蛋有蛋味
叉燒:爽口,炒過既味道就更香
飯:一粒粒狀
蔥油:一小碗蔥油,撈飯吃簡直一流,如果唔想咁油,你大可以點少少,咁都已經好好味

飯一粒一粒,叉燒厚薄適中


好:滑滑滑滑滑滑蛋
壞:開門時間6:00 am~3:00 pm

光顧日期:29 June, 2013

地址 : 大坑京街第一巷
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=22273

沒有留言:

張貼留言