2013年6月29日 星期六

詩餅坊 (西環綠茶甜品)

人均消費:HKD$32

西環係港島上比較西既地方,睇日落係個好地方,星期六日夜假時先坐車入去High 個tea,食件cake,再行出海邊睇日落咁就一日。幾perfect。

詩餅坊我都係上網search 過,近期都有好多人講,我又點會咁執輸,一於會一會佢。

間Shop 有兩張檯同幾張椅。我就坐在其中,我仲諗緊食乜之際,短短三分鐘,有三個客人入黎拎餅。三個都係order左綠茶紅豆蛋糕,兩個仲係原個買。見咁多人買,我即時叫件裝綠茶紅豆蛋糕。

講番件Cake先,圍邊既係綠茶馬卡隆,內層有忌廉、綠茶蛋糕、紅豆。

我鐘意Crossover咁試食
1) 綠茶馬卡隆 vs 綠茶蛋糕 ,甜同綠茶味濃 - 正。(tongue)
2) 綠茶蛋糕     vs 紅豆         ,綠茶同紅豆都係唔夠味
3) 綠茶馬卡隆 vs 紅豆         ,紅豆好淡,馬卡隆好甜 - 正。(tongue)

綠茶馬卡隆先係呢件Cake 既靈魂,但似乎多左d(hypnotized)。佢d紅豆就真係敗北之處。整體上係好食。但應該原個上,佢既綠茶馬卡隆少d會更好。如果你問我,我下次會原個叫,都好似係$250左右。

綠茶紅豆蛋糕 ($32)


圍邊既係馬卡隆



好:甜品夠甜
壞:西環無地鐵,想食就煩d

光顧日期:29 June, 2013

地址 : 西環堅尼地城厚和街43號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=104925

沒有留言:

張貼留言