2013年6月29日 星期六

一樂燒鵝 (新一代中環燒鵝)

人均消費:HKD$39

一樂燒鵝由大埔出名到出左中環開分店,就係因為佢出名既係脆皮燒鵝。我次前都想係大埔試,不過有朋友講話中環好食D,咁我就出中環一試。

我先報憂,再報喜

一間食肆出左名之後就多數會係差左,有句人怕出名豬怕肥,間一樂就中晒。其實係平民食野入面,野食同服務就睇得最重,一樂佢維持既就只有野食;服務態度差到唔敢相信。一句歡迎語都無,檯又唔執。其實間舖都唔係好大間,又多阿姐,就係唔執檯。算。叫野食,一坐低就即問係食乜,我連餐牌都未睇就問我食乜。我都算。(thinking)


今次推介 ─ 脆皮燒鵝飯

拿,佢既脆皮燒鵝really, 脆。就算佢D服務態度點差,我都可以無野。加上,我好耐無試過食燒鵝唔用燒鵝醬。
先講個皮,佢脆。皮面唔係十分油,皮下油脂可以分開。正。(tongue)
肉身,唔係老肉,師傅燒功之高。(tongue)

飯同肉既比例剛剛好,唔over。送飯一流(thumbs up)

我會再食多一次。俾個機會我食好野。




脆皮燒鵝飯 ($39)(thumbs up)

Menu


好:燒鵝皮真係好脆
壞:服務態度差到唔敢相信

光顧日期:29 June, 2013

地址 : 中環士丹利街34-38號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=78351

沒有留言:

張貼留言