2013年7月5日 星期五

韓樓 (普通到可以唔去既韓食)

人均消費:HKD$55

近期迷上韓國食第,尖沙咀金巴利道一帶有多間韓國野食,我早前都食過明洞Express,果間都縛好食,所以我就再try 下韓國街既野食。今次星期五晚,想搵間好食既都好多人,我又唔想等,所以就入左間少d人,咁就中伏。我下次都會搵間多d人排隊。

我唔會因寫blog而寫好間野,呢間野我可以一句講晒。"可以唔去就唔好去"

講下我慘痛經歷,我Order 左兩客野食,第一客係雞蛋卷,第二客係水冷面。雞蛋卷都唔係好重蛋味;個水冷面係用d有怪味既冰水浸住d麵。兩樣野都唔係好好食。所以你問我,我只可以話呢間野可以唔洗去。

雞蛋卷佢係有好多層蛋咁整出黎,但衰在蛋唔重蛋味,如果佢收我$25,我都仲可以當係食小食咁,唔係正餐,但最終佢收左我$40。我覺得有d唔值。(confused)

雞蛋卷 ($40)


個水冷面可以唔食,因為佢d水有怪味,但唔好食。(at wits' end)

水冷面 ($60)

泡菜x3 (Free)

筷子不是鐵

壞:唔算好正宗

光顧日期:5 July, 2013

地址 : 尖沙咀金巴利道78號金輝閣地下B鋪
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=98214

沒有留言:

張貼留言