2013年7月21日 星期日

吉田日本拉麵 (香港仔平價拉麵)

人均消費:HKD$18

好耐無咁去幫襯拉麵小店,今次入到香港仔,見到Tea Time 半價,我即上openrice search 下,原來佢都有人食tea,原因得一個,就係平。有幾平,大部份拉麵都係$25有找。宜家想食個拉麵仲可以係$25有找,我都唔知可以講乜。

講下野食先,我叫左個湯餃子拉麵,有麵、海苔、粟米、日本魚蛋同大大隻餃子。$18個麵,佢用既調味係用麻油,at least 唔會太難得。但個麵身既色澤就差左少少,唔係好黃色。(at wits' end)

但個餃子有surprise wor,估佢唔到咁都有3隻,仲要唔細隻,成隻湯匙咁大,一d都呃錢。份量都要唔細,午餐未食既我一次過飽足兩餐,正。(drooling)

湯餃子拉麵 ($18)


餃子有3隻,仲要唔細隻

Menu

好:想到咁,想點
壞:一分錢一分貨

光顧日期:21 July, 2013

地址 : 香港仔舊大街118-120號兆群大廈地下6號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=42093

沒有留言:

張貼留言