2013年7月10日 星期三

皇之家大姊小籠包 (包餃雙輝)

人均消費:HKD$45

出面食上海野,一係就係名店,小一係就係小店。小店有時係完全唔起眼,但野食分分鐘有surprise。上海菜好食既地方就係菜式比較濃味,同香滑。煮法上係多油。呢個就係Key Factor,其實好多人都知,多油就好食,但新一代唔係好like 油,但又想好食,咁demanding 好難有好野食。今次食皇之家,我叫左三個菜,鍋貼、小籠包同回鍋肉炒拉麵。

今次推介 ─ 生煎鍋貼

鍋貼先勁,皇之家佢好講求賣相,就算係兩隻鍋貼,佢都唔會俾隻大碟你,只會用個細碟,咁睇上黎,好似好大隻,善用對比。鍋貼係出面食時,d肉汁好多時都會俾d舊吸左,今次食皇之家,食落去,d肉汁仲有,仲要熱熱地。皮薄,隻底鍋貼煎得好脆又唔燶,正。

生煎鍋貼 ($14) (兩隻)(thumbs up)


食上海野,點可以唔食小籠包呀,所以我都係叫左兩隻咁大把。佢一上檯,個賣相一d都唔吸引。但食落又ok啦。
唔係好鹹,夠味;個皮都夠薄,唔算十分多肉汁,剛剛好。點埋醋食就更佳。 (都係一般)

南翔小籠包 ($16) (兩隻)

回鍋肉炒拉麵上海野就預左好味,因為佢用重油,肉汁好juicy。同埋麵身會煮出油。所以我order 完都好後悔。

回鍋肉炒拉麵 ($43)

用野乘住,留左幾多油出黎。千祈唔好叫(it wasn't me)

幾油

好:小籠包同鍋貼個皮都好薄
壞:多油

光顧日期:10 July, 2013

地址 : 佐敦吳松街122號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=36668

沒有留言:

張貼留言