2013年7月11日 星期四

美食軒快餐店 (30蚊有找茶餐廳)

人均消費:HKD$29

今時今日想用$30食到餐飯,真係有少少難度,我問個住禾輋既朋友,佢話佢屋企樓下長期都可以用$30一個人咁食飽佢。我今次入去沙田會一會佢。據朋友講,個煲係最好食,其他野就差少少。我一去到,見到好多巴士哥哥,仲有d老人家,可見我同佢地差不多,都係窮人。佢地開餐就為左醫肚,我就為左搵多d平野俾大家同醫肚。

講番間野,佢真係一間平既茶餐廳,只可以話係抵食,但如果你想問下好唔好食,我會同你講,醫肚就OK。

一個茄子煲有菜有飯都係賣$31,份量一定夠,茄子汁可以撈飯食。

茄子煲 ($31)
呢個時菜班腩飯真係典型生粉水+魚&菜。佢D汁大部分都係好杰既。D 魚肉都唔少,佢有好多舊魚。

時菜班腩飯 ($27)

大大個Menu

好:真係平到呢
壞:普通飯款真係好一般

光顧日期:11 July, 2013

地址 : 沙田禾輋商場2樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=22121

沒有留言:

張貼留言