2013年7月17日 星期三

一蘭 (濃豬骨湯拉麵)

人均消費:HKD$89

銅鑼灣人成日都話都食拉麵先開心,見到一蘭落戶香港,即時想去一試,佢仲要24小時開放,食材仲係日本空運到港。無理由唔試下。日日睇Facebook ,已經有朋友食左,仲話要排幾耐幾耐咁,終於俾我知道點食一蘭係唔洗排隊既時段係星期一至五7:00am-10:00am,我就見今日係書展第一日,食完去行下。聽聞之後既食材會係香港製造,所以如果想食就要襯早。

先講差既野先,其實都有幾多樣(broken heart)
1) 一蘭佢出名既野包括半熟鹽煮蛋、黑木耳、醋、紫菜全部都要加錢,唔加錢都要$89埋單,加埋要過$100。
2) 麵底超細碗,一個正常人根本係無可能食得飽,你預要食兩碗先夠飽。
3) 叉燒得兩小片,係超薄片,仲要唔香豚味,如果俾三四片都好少少。(可能想話你知師傅刀功好....)
4) 個Layout好似自修室咁,好難同朋友一齊有傾有講,不過日本都係,所以算。
5) 香港既一蘭唔同日本有部自動售賣機,要係填紙仔。
6) 以一個咁既價錢,想碗好既拉麵係香港有大把選擇。

咁都有咁多人食,佢都一定有佢既原因。好似佢個極濃豬骨湯,佢一食落好似好咸,但佢係用濃豬骨煲成,唔係用味精。我食完兩個鐘內,都唔覺得要勁飲水。個湯又濃,又香,又滑。入口唔油膩。正。佢應該係sell 個湯底,其他野可以去第二間食。(applause)

湯的濃度、油膩度、香蒜、蔥、叉燒、醬汁、麵的硬度全部都可以有得揀,你可以就住自己既喜好去揀。

另有指南教你點食,好細心。(cool)

一上檯賣相好普通 ($89)


麵身幼,正(thumbs up)

叉燒就差左dd,太薄及太細(成碗得兩小片)(I don't want to see)

個湯好香滑兼不算肥膩。

仲有成8個位available,所以早去is better

好似自修室咁(crying)


自己按下加水

有個鈎可以掛袋

:濃
油膩度 :無
香蒜 :普通
:青蔥
叉燒 :有
醬汁     :半
麵的硬度        :普通


出名既野全部要加錢(nail biting)

蔥 (包埋)
叉燒 (包埋)
黑木耳 (要加錢)
醋 (要加錢)
紫菜 (要加錢)


指南有中文,英文同日文

指南教你點落單


水的講究同教埋你點埋單

俾錢

廢話一堆

好:極濃豬骨湯底
壞:份量太細

光顧日期:17 July, 2013

地址 : 銅鑼灣謝斐道440號駱克大廈A座地下H及I舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=140523

沒有留言:

張貼留言