2013年7月27日 星期六

田記食館 (淡味龍蝦粥)

人均消費:HKD$50

剛剛睇完飛虎出征,講起食蟹粥 ,咁我又想食蟹粥 ,所以就search 下,邊度有好食既蟹粥,朋友就話大角咀田記。佢話食一鍋$80~$90好好食,咁我當然信啦,話晒都問左朋友。我去到左先上openrice 再睇多次有咩好食。但原來上面無乜人寫comment。只好信朋友,我就叫左個龍蝦粥同椒鹽九肚魚試一試。

我打BLOG,好食或唔好食都會打,目的為左提下你,提左你都去既,都係你既Choice。今次我食個龍蝦粥,佢又好足料,有成5舊龍蝦,佢仲有蝦膏。一d都唔少野,但殼多肉少,想食肉既就唔好黎喇。(crying)

生滾龍蝦粥 ($45)


龍蝦 (殼多)(waiting)

九肚魚好椒鹽,齋食會好咸,佢又唔係好油,配上粥食就Wonderful。因為佢又唔係好油,我都浸左九肚魚落鍋粥度食。(smug)

椒鹽九肚魚 ($55)

壞:殼多肉少

光顧日期:27 July, 2013

地址 : 大角咀杉樹街31號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=50798

沒有留言:

張貼留言