2013年7月27日 星期六

Black n White (大角咀Coffee Shop)

人均消費:HKD$38

我同好多打工仔一樣,一日唔飲咖啡,一日都唔精神。唔返工都要飲番杯。平時已經成日飲Starfuxk or Pacifxx Coffxx,每日都要$35~$38杯,但都係一般野,大家都無say,照樣日日進貢。放假時,我都要搵間好野飲,咁就去飲下,of course 飯後一杯。出面街宜家成日都拉花,加朱古力粉乜都有。今次上網見到大角咀都有間幾靚既Coffee Shop。

佢都係落單俾錢之後等號碼,咁等號碼時佢會俾個打蛋器既物體俾你,咁就幾靚,原來係個號碼牌,好Cute。我掛住影個牌都唔知等左幾耐。

我叫左杯黑白咖啡佢其實可以分開做四職,第一層係63度Dark Chocolate,第二層係咖啡泡+奶,第三層係咖啡糖,第四層係齋啡。第三四層都好滑。其實第一層可以篤碎佢,咁d Dark Chocolate 就可以俾你慢慢咁飲。

有時飲下齋啡,苦苦地,都幾有Feel,大家不妨可以試下。

黑白咖啡 ($38)


最得意莫過於個等待餐具。

好:有Heart去整d 得意野。

光顧日期:27 July, 2013

地址 : 大角咀埃華街88-102號B&D舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=79450

沒有留言:

張貼留言