2013年7月30日 星期二

民華魚蛋粉麵 (大件All Day Breakfast)

人均消費:HKD$28

香港宜家今時今日,想食好野平野真係好難,但我呢D窮人唔周圍格價都點得。今次就朋友帶路去左大埔食,一間民華魚蛋粉麵。我第一口問朋友就係呢間野同民聲冰室or翠華茶餐廳有無關,因為民華,由以上兩間皆取一個字。朋友就話無關。但我一叫左野食就知完全無關。我同朋友各Order 左一樣野食,火腿炒蛋多士+沙嗲牛肉通 & 魚蛋河。我仲串朋友咁細食。但當兩樣野上檯,我即讚。

今次推介 ─ 火腿炒蛋多士+沙嗲牛肉通

火腿嫩炒蛋厚多士+沙嗲牛肉通(用秘制沙嗲醬)至真,逐樣逐樣黎。炒蛋有人兜鑊或者用鐵板煎,嫩炒蛋最緊要就係唔油,呢間野一d都唔油。再講件厚多士,佢既厚度成半樽牙簽咁,你話有幾厚(我用埋比較,等大家睇得清楚一d)。沙嗲牛肉通個精髓在於秘製沙嗲醬,佢絕對唔少,食落既香,辣同咸都有齊。如果唔計咸既,真係好正。(所以我Suggest 唔好用晒d醬)

嫩炒蛋(thumbs up)
厚多士,夠厚(thumbs up)
秘製沙嗲醬(唔好落晒)(hypnotized)

↓火腿炒蛋多士+沙嗲牛肉通 ($31)


沙嗲牛肉通(佢有秘製沙嗲醬)

一碗魚蛋河有4粒魚蛋+3片魚片+4舊魚片頭+幾塊炸魚皮,咁都係$22。魚蛋同魚片唔彈牙,但魚片頭就相反,超彈牙,我食慣香港仔魚蛋,出面好少魚蛋我話正,呢個魚片頭真係正。(tongue)

魚片頭,超彈牙(thumbs up)

↓魚蛋河 ($22)

↓圖片唔係僅供參考

Menu

好:大件夾抵食

光顧日期:30 July, 2013

地址 : 大埔廣福里19號地下C舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=32146

沒有留言:

張貼留言