2013年7月13日 星期六

金田長壽司 (新鮮大件壽司)

人均消費:HKD$77

尖沙咀區一向食日本野都唔會平得去邊,但要搵間大件夾抵食就難上加難。今次我去左金田長壽司,佢個名係「金田   長壽司」,出名既野就係長壽司,仲有佢收得你$10,真係俾番$10貨你。我今次一行兩個人,所以叫野唔多,因為佢個Menu 有圖片,佢既圖片唔係寫僅供參考,而係寫圖片大細乃實物大細。再望下隔離檯,佢叫左個巨型火山卷,我都諗住叫,但本住試多d野,我就叫左2件八吋三文魚壽司同一客珍寶帶子皇壽司 (兩件) 。試下佢個刺身。

佢唔好處係限時個半鐘交檯,佢上菜都好快,驚你唔夠時間食。好彩係我趕住睇陳奕迅演唱會,佢唔吹我交檯,我都唔會坐得耐。

今次推介 ─ 珍寶帶子皇壽司

先講個珍寶帶子皇壽司先,隻帶子好大隻,佢大細都有成兩個$10銀咁大(見下圖),一啖當然食唔晒,入口都好新鮮fresh。正(love struck)

八吋三文魚壽司其實都好長同肥,佢收$12,真係俾足$12既貨俾你。(tongue)

八吋三文魚壽司 ($12/件)



珍寶帶子皇壽司 (兩件) ($50)


Menu


見佢d壽司上檯得咁快,我覺得都仲可以order多個餃子鍋,個鍋配上泡菜湯底,好辣,但有好多菜,每條菜都浸有好多辣湯。

餃子鍋 ($66)


跟6隻餃子,仲要炸得唔錯(thumbs up)


茶包,d綠茶好清香,連Tea bag 都講究


好:刺身真係好肥
壞:個半鐘交檯

光顧日期:13 July, 2013

地址 : 尖沙咀柯士甸道118-120號業廣商業大廈1樓1室
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=25528

沒有留言:

張貼留言