2013年6月8日 星期六

紅點 (長洲的世界美食)

人均消費:HKD$58

長洲近年都有好多旅客,真係要多謝d自遊行,搞到香港人被迫走入離島避世,每逢星期六日,中環碼頭都大把人排隊等船入長洲。久而久之,長洲就變得好熱鬧,好多商店都變左做食店。

我之前都成日入長洲渡下假,但食黎食去都係茶餐廳、大魚旦、菠蘿冰、腸粉、芒果糯米糍。食都食到厭,近期入去又有新surprise。就係有間叫紅點既野,有芝士撈丁、叻沙、咖喱、越南粉、定食。睇見個餐牌都已經笑左出黎。At least 之後都可以有新野試。

外面


室內

仲有Free WIFI (咁我一定唔會影Password 出黎)

一個定食真係有好多野,有小食前菜,肥牛一d都唔少野,飯量都足夠提供一晚所需,仲送多兩隻蝦。成個定食份量之大,仲有野飲送。以長洲價$58就貴左DD,但以出面街價黎計就唔算貴。

日式定食-肥牛 ($58)


好:唔洗食黎食去都係果d。份量大
壞:幾貴

光顧日期:8 June, 2013

地址 : 長洲新興街65號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=78428

沒有留言:

張貼留言