2013年11月2日 星期六

泗益 (赤柱平民餐)

人均消費:HKD$33

講起赤柱,大家都會不期然諗到貴既西餐,但作為香港人,又唔一定去到赤柱就一定食西餐或者貴野,我呢D窮人成日都食平民餐,入到赤柱都會搵D平野食。唔好以為我為左食平野而食平野,你大可以上Openrice搵下赤柱有乜食,泗益就係赤柱既首位。

講下佢有幾吸引先,佢既野食係即叫即制,所以你要預留DD時間去等食,唔好等到最後一分鐘先入去。因為有可能要排隊,係食Lunch 既時間去幫襯的話就多數要排隊,仲要排左隊都唔一定有野食,佢D野食好快就賣晒,所以睇下你既彩數。係大時大節入赤柱既話,多數都食唔到,平日去食會好D。

今次推介 ─ 魚柳包 ($13)
個魚柳包都唔係有好多料,包一個,魚一塊,芝士一塊,沙律醬少許,但佢可以做到好食,即叫即制都係一個好好既Selling Point。先講個包,佢有別於老麥既個包,老麥既個包係林包,熱極都唔會點脆,但泗益用既包好似法包咁,佢即叫即制個包又熱又脆,上層同底層都係脆既,超好咬口。

另外講下塊魚,一般餐廳用既炸魚塊都係薄薄的,但泗益用既魚唔厚唔薄,又唔會搶到個包既厚。佢既炸度又唔係好油,加上有個包吹左D油,食落都OK。

蛋牛出前一丁 ($20)

出前一丁就係邊度食都係差不多,但分別在於個蛋牛一丁,佢個蛋牛好似咸牛肉一般,又有少少似午餐肉蛋咁,因為佢既蛋牛既牛肉真係有少少咸,個感覺食落都幾特別。大家都可以不妨一試。


Menu

睇過就知佢都係賣平民野

佢有時好早就賣晒D野食,如果你想試佢既特色,好似無醬多士,咁就要早D入去赤柱,否則好多野都食唔到。

好:佢即叫即制,D野好新鮮。
壞:佢辰排隊,有少部分係因為佢上菜須時,所以就要預多D時間食一餐。

光顧日期:2 November, 2013

地址 : 赤柱市場道2號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=6625

沒有留言:

張貼留言