2014年1月18日 星期六

中大醫學大樓小食店 (多Cream 檸檬批)

人均消費:HKD$7

賞櫻花都唔係一定要去到日本先有得睇,香港中文大學其實都有得睇,一月至三月都係賞櫻既好時候,睇完櫻花故都係時候食D好野補番,又或者咁講,成間中大都好有好多花俾你賞,杜鵑,梅花,etc。中大話晒都係一間好大既學校,多Canteen 就一定,如果你睇完花,想即食既都可以去新亞個Canteen 食,但又咁講,好多人都會同你講,讀中大既都知檸檬批出名,出名多人排隊買,逢星期六日,下晝三點,準時開賣。

檸檬批其實唔係熱食,仲要係凍食,但點解係下晝三點先有得賣就唔知喇。呢件咁出名既Cake 其實只係檸檬忌廉整到冰狀,再加蛋糕同粟米片餅底。一件就係咁賣$7既檸檬批。

檸檬批佢好食既地方就係佢既面層,就係檸檬忌廉整到冰狀,食落時好香好滑,其實係檸檬忌廉,所以先係咁,再者,佢整到冰咁,入口即溶,好似雪糕咁;再下一層就係蛋糕,有檸檬味,但質感一般;底層就係脆粟米片餅底,勁有口感。可以一試。

好:夏天熱熱地都係一個幾唔錯既選擇。
壞:中大咁大,如果為食檸檬批而入去,可能真係用上好多時間。

光顧日期:18 January, 2014

地址 : 沙田香港中文大學李卓敏基本醫學樓地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=23040

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

2 則留言: