2014年1月8日 星期三

維亞軒餐廳 (平價石頭飯)

人均消費:HKD$36

純粹為平而食,呢期就過年,應該新年大把錢要洗,又要睇下戲,所以乜都要慳。上網搵左幾間尖沙咀野,都要成$60一個Dinner,為左慳得一蚊得一蚊既精神,轉戰佐敦,原本諗住食澳牛,但又好多人等位。唯有搵間遠少少市中心。維亞軒呢間野近QE,旺中帶靜,租又應該唔係好高,所以我諗佢要生存,平就真係一個不二法門。

呢間野其實佢好多款式都唔係貴,佢個下午茶都做到成7點,如果慳慳地,你都可以食個Tea,都係$30左右。

豬柳石頭飯 ($36)
宜家天氣都凍凍地,食個石頭飯後,成個人都暖晒,但食得太多,又驚肥,個飯又驚豬多飯少,不過我咁講,佢個飯既份量只可以稱得上係適中,又唔可以話係多。但上班一族,放工後唔洗食咁多,呢個份量都ok。講番個飯本身,佢都有醬油俾你撈,醬汁都ok,甜甜地,幾好味。

Menu


好:平
壞:隔涉

光顧日期:8 January, 2014

地址 : 佐敦德興街13號怡興閣1至2號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=66206

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言