2014年2月4日 星期二

Via Tokyo (日式抹茶之店)

人均消費:HKD$43

Via Tokyo ,呢個名,長期係Openrice 既Recommend List,我又係成日搵野食,我又點會唔食,但眼見日日都咁多人去,其實佢Quality 會唔會差左呢,呢層我就唔知啦,我不過有樣野肯定既係食Via Tokyo 就要排隊,見今日星期二,去食Tea,唔多人排,咁先去下。平時上網見開人打BLOG 都係講有咩野食,我呢份人,追求Special,連去Via Tokyo 都可以Special D。即係叫人拉花拉得Special D,又或者拉D平時唔會拉既圖案。

日式抹茶同台式綠茶其實係有分別,就係澀同甜既分別。日式抹茶係偏向澀,台式綠茶係偏向甜。若以甜品黎計台式綠茶係好食D。因為甜品唔甜就唔好食。呢間話晒都係Japanese Dessert Cafe,好明顯係日式澀抹茶。

 今次推介 ─ Matcha Latte ($37)


Matcha Latte 可以拉花就公仔就唔係好多人知,佢無特定拉咩公仔,不過睇Openrice圖,個Staff 應該拉布甸狗都拉得多,所以唔講要咩,佢又俾隻布甸狗你,如果好似我咁,想叫佢拉隻Monchhichi,自己上網搵左圖,俾個Staff ,叫佢幫我拉。如果你都想拉隻Special 既,就一定要同Staff講。佢既Latte都幾香奶味,可以一試。


紅豆抹茶牛奶雪糕芭菲 ($48)

其實講真既,佢既抹茶同紅豆唔係好夾,佢既紅豆唔係好蓉,應該佢放左係冰水太耐,等到D紅豆好硬。我個人認為作為一間甜品舖,佢既Green Tea可以唔係太甜,但少甜就一定要有,但唔好太澀。我曾經聽過一間甜品舖,就係因為太多人話佢既抹茶唔夠甜,所以佢轉左用台式綠茶。唔知大家作為香港人,食過咁多甜品,你會鐘意日式定台式喇[各有不同喜好]。

如果純以個雪糕計,佢係夠滑,牛奶都勉強香,兩樣加埋黎食都幾好。我即問個日本朋友,佢仲話日本既抹茶係咁。好Original。我即時無言。但我個人都係推介佢杯Matcha Latte。

綜合番個雪糕唔甜,又澀,紅豆又唔蓉,我只可以講,呢個雪糕唔啱我,但可能好啱其他人。


Menu

好:抹茶夠日本Feel
壞:次次都要排隊

光顧日期:4 February, 2014

地址 : 銅鑼灣禮頓道106-126號禮信大廈地下1A-1B號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=143976

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言