2014年2月5日 星期三

尚湯 (大角咀街坊價用心烏冬)

人均消費:HKD$25

想食平野,有時唔好迫係lunch 或dinner 先食,我之前都有講過既係下午茶時段,其實都係一個幾唔錯既食好野時間。話晒職員都無咁忙,分分鐘成間野都唔會好多檯客,你只要肯去搵,都一定有好野食。就好似今日咁,我去左大角咀,間野好多湯麵類都係賣緊$21,佢呢個偵錢仲要連埋杯凍飲。未講Quality ,只係聽到$21包麵同凍飲,咁都已經好平。

呢間野講得上用心,一定唔止Sell 平,佢仲要係D野食唔係太差,咁先Good

蟹棒烏冬 ($21)
今日我食蟹棒烏冬,平時出面食蟹棒,佢都係俾蟹柳你,蟹棒同蟹柳既最大分別在於蟹棒質地比蟹柳無咁多粉。同埋蟹棒食落時味會重一D。佢收你$21,仲可以俾你揀蕃茄湯或豬骨湯,咁當然係味粉溝出黎。最後講埋個烏冬,佢拍得住自X烏冬,應該有用凍水滲過。當碗野一上檯,我當場嘩左一聲,我係唔敢相信今時今日都可以食到咁既水準既烏冬,但我只係俾緊$21。

炸蝦餅 ($4)

我見佢咁有良心,我就叫個炸蝦餅,不過就油左DD,齋食個身烏冬好D。


凍檸茶 (免費)

$21餐,你去食老麥都勉強可以俾你食到,但呢間野既$21選擇有好多,問你死未。


Menu

好:平同正
壞:大角咀地處唔係咁就腳

光顧日期:5 February, 2014

地址 : 大角咀大全街20號大富樓地下A舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=40162

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言