2014年4月26日 星期六

沾仔記 (米芝蓮雲吞麵)

人均消費:HKD$24

雲吞麵其實你同我都一定食過,好唔好食就唔係間間好食,排隊食既你又會唔會考慮呢?我自己就覺得,食碗雲吞麵都唔洗好多時間,如果唔係排得耐都可以考慮。今日黎到中環食,中環一向食野都唔平,沾仔記雲吞麵$24係中環已經算係平價之選。如果你係食晏既時候去食,等位是常識吧,所以我都係等星期六先去食。

話分兩頭,呢間野其實都有幾間分店,但好多人都話中環呢間好食D,咁去食當然搵間好食既去食。

今次推介 ─ 雲吞麵 ($24)

如果係問我,一碗雲吞麵最基本既係咩,隻蝦要係爽同,麵身爽。咁就夠。沾仔記佢既雲吞麵隻雲吞都幾大隻,仲要隻蝦係好爽,麵身都好爽,麵底就細左少少。一間野好食既就好難有多comment。

我自己之前做左個比較表,比較呢幾間好食既雲吞麵既各方面

 
沾仔記
劉森記
江仔記
雲吞大細
雲吞數量
3
5
5
雲吞爽度
最爽
第二爽
第三爽
麵底大少
第三大
最大
第二大
麵身爽
最爽
第三爽
第二爽
鹼水味
第二重
最重
第三重
位置
中環
深水埗
銅鑼灣
價錢
$24.00
$25.00
$27.00



好:一碗好食既雲吞麵,麵身同雲吞都好爽

光顧日期:26 April, 2014

地址 : 中環威靈頓街98號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=3823

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言