2014年4月20日 星期日

琛仔小廚 (一家人的西廚房)

人均消費:HKD$43

去到新界,搵食就當然搵D平日唔去既野食啦,有D Special 既野食,今日去既呢間其實係一家人經營既西餐廳,阿爸加阿媽再加個仔,呢間野唔係好大,得8個座位,但區內都有唔少fans,我七點幾去到,都要等位。

呢間野佢base on 日式既開放式廚房,等客人可以一路睇住個廚師,個廚一路煮,加埋佢會同你傾計,你係等食既時候都會覺得好有外國人既屋企既感覺。佢既收費都只係$40幾蚊,同茶記唔差太遠,但Service 同野食就好太多。睇食評,如果你齋睇相就斷定間野好唔好食,咁你就睇唔到野食背後既Service。

牛扒薯蓉 ($43)

呢間野只係得八個位,想食就要等位。講番野食,佢全部都係你面前整,個薯蓉最正係地方係佢用人手壓而唔係機壓,咁有D大粒,有D細粒,如果佢搵機壓,一定好蓉,但人手壓就可以令薯蓉更有咬口。牛扒就係一般腍,佢用鐵板燒,兩面各燒一陣,話晒佢都唔係好厚,可能overcook 又或者係舊肉既問題。

不過呢間野really sell service。一個茶記既價錢,但D野又俾你睇住整。



好:呢間野收緊平民既價,但Service 就超好
壞:間野得八個位,想食都要等

光顧日期:20 April, 2014

地址 : 大埔懷仁街2號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=167474

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言