2014年5月24日 星期六

瑞記咖啡 (支裝啡茶+中國數字餐牌)

人均消費:HKD$21

每間餐廳都會有佢地既特色,講到冰震奶茶,大家都會諗起X興,因為佢個symbol 做得太好,超多人識。同樣地,瑞記咖啡佢既特式就係將D沖好左既咖啡同奶茶入樽,等客人order 時就會有凍飲,其實都係好事,at least 你唔洗加冰溝淡左D真正啡茶。

再者呢間野都係上環好耐,同耐多數老一輩先去,我都係見佢有Special 野,先去,今日去完我都上左一堂數學堂。

支裝奶茶 ($11)
佢出名既就係以樽裝,但D奶茶就唔係咁夠奶香,不過都叫做滑。我平時都多飲奶茶,可能個人口味不同,但預先入樽既奶茶就唔可以再Adjust 過D味。

 Menu

個價錢牌係用中國數字寫,唔係咁多人睇得明,我就即時google 搵啦,好明顯我係唔識睇,仲要問佢有無一個靚靚仔仔既Menu,起碼都知佢講緊乜。佢即時俾左個連鬼佬都睇得明既Menu 我,我十萬個多謝。平時我坐小巴,行街市都會估到佢講緊幾多錢,但今日我真你跪左係度,今日瑞記又同我上左一堂。

小寫數字:一、二、三、四、五、六、七、八、九、十
算盤數字:丨、〢、〣、〤、〥、〦、〧、〨、〩、十



鮮牛麵 ($18)

個鮮牛麵,得兩樣野,一就係鮮牛,另一樣就係個麵,先講下個麵,佢係Overcook 左,公仔麵煮耐左就自自然然好脹啦,咁就唔係咁好食,你明架啦,發脹左既麵係唔係咁好食囉。到個鮮牛,都係一般啦,不過不失,佢都唔會俾少你既,收你$18,鮮牛都係十數舊,一D都小兒科,再者,以上環計,呢個價真係平。

講番個比例,個麵咁大個(唔係咁好食),鮮牛都有十數舊(一般),拉勻都係唔係一般偏差,如果想醫肚,呢麵碗可以照食,但可以同女店主講下,係想要個麵生D,我當日其實都希同個男店主講野,不過佢唔show我。


蛋牛治 ($12)

食蛋牛治要烘底都係想個味出D,同埋有D咬口,出面既蛋牛治有D會用厚身少少既麵包,咁樣食落個口感會重D,而且都會係賣到$15以上,但瑞記就唔係咁,佢用塊麵包就薄左D,都係唔係好夠,如果佢用上厚多士,個口感會更好。講到D牛,


全餐

好:個樽好夠特別
壞:除左個樽仔奶茶外,都唔係十分得

光顧日期:24 May, 2014

地址 : 上環市政大廈2樓17號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=18167

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言