2014年5月4日 星期日

蘇波榮 (自由定價餐廳)

人均消費:HKD$41

香港呢期好興講佔領中環,如果你又係想搵班志同道合既人想傾下時事,蘇波榮係一個好地方,呢間小店,佢賺既絕對唔係錢,亦都唔係野食好唔好食。你可以話一係一個好似藝術人士既聚腳地。佢都有好多知識分子係度討論社會議題。

呢間野,佢話就係一間食店,但佢又唔係好concern 食物selling point 係quality 定價錢。佢既pricing Strategy 係個客覺得價幾錢就俾幾錢,呢個係最好反映食物既質素一環。老細仲要即時知道佢自己既quality ,唔洗等好耐。不過我就唔會講你知我邊件俾幾錢。

所以我講,呢閒家一部份係餐廳,另一大部份係搞function。佢地唔算係咩餐廳。

大阪燒,玉子唔得,Overcook 得好厲害


蘑茹沙律,太咸,但好既地方就係累椒粒夠多。


光顧日期:4 May, 2014

地址 : 油麻地德昌里7號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=151386

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言