2014年11月23日 星期日

康記粥店 (老店炸一腸風味)

人均消費:HKD$25

今日黎到大坑,已經係夜晚,好多餐廳都已經閂左門,得番唔多餐廳有得揀,再上openrice,一搵之下,仲有間老店,佢有佢既炸一腸,視覺上,炸一腸,炸二腸或炸兩都係一樣,但整法同口感都唔一樣。就要睇你鐘意點食喇。話晒腸粉大家都食過。講既只係focus 係有咩野出面唔多。就以下作出比較。

炸一腸 : 一條腸粉 + 一孖油炸鬼
炸二腸 : 兩條腸粉 + 兩孖油炸鬼
炸兩 : 兩條腸粉 + 一孖油炸鬼

今次推介 ─ 炸一腸

炸一腸先考功夫,因為佢要做到好薄用一份腸粉包一孖油炸鬼,口感上比較唔over,剛剛好,但經過時間既轉變,D人要求大份,就演變成炸兩。但宜家黎計,薄皮腸粉先難整,你試諗下D米醬都整好多,你倒多D就係炸兩,倒少D就整炸一腸,但包果下先見真章。夜晚呢D時間就最好,無乜人叫野,你一叫就即叫即做,唔多唔少。但宜家好難平衡到又要薄皮又要脆既油炸鬼。識食既就會食炸一腸。

叉燒腸粉 ($16)

佢係用一條腸粉 + 叉燒,其實塊皮都略厚,可能見我唔夠食,所以呢個叉燒腸勁足料



光顧日期:23 November, 2014

地址 : 大坑京街11號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=13492

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言