2014年11月5日 星期三

深仔記 (又一間中下既雲吞麵)

人均消費:HKD$24

我之前其實係咁不停咁試左好多間雲吞麵店,歸納出雲吞好食之處在於,雲吞餡料、麵質同湯。雲吞餡料即係豬肉同蝦,以蝦計,隻蝦要係中蝦同埋唔可以梅,要夠新鮮;麵質比較上係爽口彈牙,如果用上竹昇麵就仲好;湯無咁容易出鹼水。價錢亦都唔可以太貴啦。

雲吞麵 ($24)

之前睇報紙都有推介呢間既雲吞麵,見今日行開,就食佢。一碗雲吞麵24蚊有5隻雲吞。論價錢24蚊,合理。份量,5隻雲吞加麵身,夠食以旺角地區收24蚊都算唔錯。

深仔記雲吞麵並唔係我想像之中咁好食,可能我俾份報紙呃左咩全香港十大好食既雲吞麵啦,雲吞餡料之中,隻蝦都係中至細蝦,肉都ok,雲吞皮個包位係厚左少少,咁就影響左少少隻雲吞喇;麵質都比較上爽口彈牙,但就唔及沾仔記,只可以話係唔差,Fair 既雲吞麵


Menu

光顧日期:5 November, 2014

地址 : 油麻地砵蘭街97號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=156789

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言