2015年2月3日 星期二

Cats' Eye (滑蛋飯加滑咖喱)

人均消費:HKD$78

貓既眼睛簡稱貓眼,呢間係食咖哩,忌廉加蛋既混合餐,佢係灣仔區已經出左名,晚市既時候,好早(約六點半)就要等位,所以要食就又係早啲到。佢既蛋同忌廉以滑出名,比起出面食既忌廉或蛋都算得上係好滑。

佢有兩款肉,豬同雞,師傅已經將佢set 好左配咩汁,所以如果你想食咩肉就order 咩汁就可以了。

咖喱忌廉汁蛋包飯 ($78)

其實一間好食既餐廳,佢只需要一兩樣好食既野就可以了,好似貓眼咁,佢可以做到咁滑,不論隻蛋或者忌廉同咖哩,佢每款都做得太好,仲要一次過你可以食晒,唔洗分開三次食,一次過滿足晒三個願望囉。佢既份量以一個人計,其實又唔係好多,剛剛好。

但真係好impress,一次過成餐野都好正。


食到底時,個碟上有隻貓圖案,話需我唔知佢寫乜,但都係好有滿足感


食完出黎,條人龍都仲係道


好:各方面都好滑
壞:要早去

光顧日期:3 February, 2015

地址 : 灣仔汕頭街25號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=189381

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言