2015年2月21日 星期六

樂華邨小食 (街頭風味)

人均消費:HKD$10

每逢新年,好多香港人或者媒體都會關注街頭小食,自從桂林夜市後,好多人都好珍惜每年新年既夜市,但又咁講,其實好多街頭小食一直都存在,宜家都仲有好多走鬼會係一d舊式屋邨同埋巴士站附近開檔,就係因為人流多,所以小販都仲有生存空間。雞蛋仔或腸粉就真係好少街檔,魚旦燒賣,牛雜都仲可以係街邊食到。

樂華邨位於九龍灣淘大再上的屋邨,可能食環無咁勁,所以都仲可以生存到。

今次推介 ─ 雞腎 ($10)

今日我去左樂華邨,佢都係有好幾檔魚旦燒賣牛雜,唯獨有一檔賣鹽焗雞腎,雞腎串燒就成日食,但成孖雞腎咁食就真係極少。鹽焗雞腎,先用鹽醃,醃住焗,但佢又整到好爽口咁。醃完既雞腎再焗番出D味,成舊雞腎既咸味都好平均。講埋大細先,佢一孖雞腎,超大孖,半隻手掌咁大,應該佢用大雞既雞腎。

價錢都係講緊$10,其實都好平,食落又夠爽口,邊個話一定要食魚旦燒賣先有街頭風味。

佢都係有好幾檔魚旦燒賣牛雜



光顧日期:21 February, 2015

地址 : 樂華村巴士總站旁

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言