2015年10月3日 星期六

可可店 (平民價煎腸粉)

人均消費:HKD$30

煎腸粉或炒腸粉(下稱煎腸粉)係香港其實已經唔係咁容易搵到,事關工序多過一般腸粉,仲要存放期短,所以唔多地方有得食。煎腸粉之所以好食在於燒蕉部份腸粉,令到更加香口,手勢好既師傅當然係唔會炒燶,種種原因下,真係唔多地方有,有D茶樓都會做煎腸粉。

近年酒樓已經興起用點心紙,少左推車仔,煎腸粉呢樣野已經愈來愈少有,取而代之既係玻璃腸粉,來貨既腸粉都已經少左好多,不過都無計。但始終食法唔同,兩者無得直接比較,所以仲可以生存。

可可店最出名既就係煎腸粉加蛋,同埋佢既糖水,尢其夜晚,佢真係堅多客。仲有佢又平,一個飯款都係$30幾蚊,仲可以加$2有支裝可樂,下圖仲有Menu。

今次推介 ─ 煎腸粉 ($14)

煎腸粉好食在於燒蕉部份腸粉,有蕉味,佢有少少燶味,都幾野味。佢會問係加唔加蛋,我自己就覺得唔洗加,因為都已經夠味。另外,你仲可以加上甜醬麻醬,呢D都係腸粉必備既醬汁,一個字講晒,正。份量方面,佢有成五至六條腸粉,一份早餐,你都可能係食四條腸粉,今餐有五至六條腸粉,如果當係正餐,都可以加其他野,好似蘿蔔糕咁,但下圖既雞脾就唔好喇。

豉油雞脾 ($16)

呢間既豉油王雞髀,佢既肉質比較上腍,完全無質感可言,因為佢都浸左好耐,而雞脾都唔係好大隻仔,只係一般Size,佢都係收$16,相對煎腸粉黎比,煎腸粉好食好多,加埋質地計,呢隻雞脾相對地唔抵食。


Menu


Overall 計,我都會再食佢既煎腸粉

光顧日期:3 October, 2015

地址 : 西環卑路乍街136-142號聯威新樓地下E及F舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14284

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言