2016年3月12日 星期六

順興海鮮飯店 (即炒粉麵)

去到大嶼山梅窩你都可能會想食一d地道記小食或者係茶餐廳。今日我去到梅窩熟食亭,入面有兩間大的餐廳,其中一間都係可以$50蚊有找。係梅窩食$50野,其實個份量相對於市區食既係多好多,兼足料。仲要因為佢係專登為左你而炒個麵,脆麵身就更加好食。

其實一個人專登坐船入梅窩食個炒麵,望下個海,吹下海風,唔洗一定去行山,都可以洗滌一下心靈。話晒梅窩又未至於長洲咁旺,但又好過南丫島咁單一,所以都值得一去。

人均消費:HKD$48

今次推介 ─ 肉絲炒麵 ($48)

講番個肉絲炒麵,佢既肉絲係超多,我未試過一個肉絲炒麵有咁多肉絲。炒麵份量係超大既,我一個人食都覺得Over 左少少。佢既脆麵即叫即炸,超脆,食到底都仲有脆麵,佢唔好既地方就係獻汁比較多,有D水。

Menu

佢個Menu 上既野,全部都係$48,以呢度無乜野揀既情況下,都唔算貴。


光顧日期:20 March, 2016

地址 : 大嶼山梅窩碼頭熟食中心
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=7860

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言