2016年3月16日 星期三

魚鮮生刺身專門店 (灣仔午市唔多人但有質素)

人均消費:HKD$68

我返左工咁耐,我都係覺得灣仔有好多唔同野食,你想要貴,佢有貴,想平食,都有。今日我就去左食刺身飯,佢都唔太貴,一個Lunch,唔包野飲唔洗加一都係收緊$68。你可以同出面既$60 飯做比較,呢間都唔錯。餐廳位置同入面都ok啦。佢大部份野都係可以$70內搞掂,以一個Lunch 計,佢都OK。

今次推介 ─ 帶子三文魚定食 ($68)

魚生飯可能你仲食得多過我,不過新鮮程度同米飯既都會有唔同。呢間我先講左佢既刺身,三文魚同帶子數量就一般,唔係好多,不過都尚算夠啦,新鮮程度都OK。佢既飯既黏力其實先係好食既地方,佢有黏力但粒粒都可以分開到既。呢間野Lunch 都唔係好多,尢其星期五,最難搵位既時候都可以食到。

Menu

Lunch 都有好多選擇,都唔係十分貴。


唔收加一


光顧日期:16 March, 2016

地址 : 灣仔活道1號A地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14759

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言