2016年4月29日 星期五

肉餅哥小炒料理 (咸左少少送飯一流)

人均消費:HKD$68

我諗起肉餅,就第一時間就諗起民聲冰室個肉餅山。但之前蘋果太陽都賣過呢間野,一間餐廳只整肉餅。我又覺得佢咁有Heart 獨整肉餅呢味野,好多味道都唔係其他地方食到。咁就促成左今日一試,我係正常晚飯時間去,佢都好多客人,都唔可以即去即有位,我都等左15分鐘先有位。

蝦膏蟹蓋肉餅飯 ($68)

佢有兩個都出名,一個係龍蝦,另一個就係蝦膏蟹蓋肉餅飯,我就叫左後者。

個賣相真係幾好,有埋個蟹蓋,絕對無犯商品說明條例,即係好似菠蘿炒飯,佢都死個菠蘿出黎,但佢個蟹蓋會重用就唔知。咁當然佢都叫做有少少蟹肉既,不過就唔係好多,都係少少,少到近乎無咁。

肉餅好食之處在於可以送飯食,佢既肉餅都OK咸,受飯絕對一流,其實我自己就覺得咸左少少,仲加埋XO 醬,食落好夠味。講兩句個飯,如果佢係咁咸,我可以食到兩碗飯囉。


Menu

佢真係好多款都係以肉餅為主題既野食


等位都唔識講,因為我去到都好多人

好:好有Heart 去整肉餅
壞:太咸

光顧日期:29 April, 2016

地址 : 荃灣聯仁街28號康睦庭園地下3號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=485849

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言