2016年5月1日 星期日

鐵板先生 (即叫即炒鐵板餐)

人均消費:HKD$46

係香港要搵D平既又好食既地方就真係愈來愈難,更何況係有特色野食,我今日去左山林道食,好明顯就係受謝安琪影響啦。呢條街好多野食,由街頭行到街尾都係野食,原本想食刺身,不過佢無開,我要搵野食,見到呢間鐵板餐都係$50有找,可以一試,唔好話乜,鐵板餐都係呢個價,連Moko Food Court 都唔得啦。

我呢D平時好鐘意睇佢點整野食既,我一定坐師傅對面,咁可以觀察佢一舉一動。我見師傅起勢咁炒菜,再望下個Menu,原來每個餐都有炒菜,不過佢又炒得幾有鑊氣。

今次推介 ─ 甜汁金菇牛肉卷 ($46)

個定食,佢有成三件一開二既金菇牛肉卷,佢好入味,佢用上好多醬油,少少咸,多多味。連金菇入面都好入味,味道一流。

D炒菜就講左啦,超有鑊氣,不過就油左少少。

份量係多,我都係一個大食既人士,食完呢餐,我都等到夜晚先再女到,平時都要食個下午茶黎頂一頂。今餐個定食仲有埋個飯。無可能唔夠。

前菜一D都唔hea


即叫即整


Menu

佢每樣野都唔係好貴,尢其係尖沙咀區。


好:味道好又唔貴

光顧日期:1 May, 2016

地址 : 尖沙咀山林道33號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=467796

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言