2016年5月15日 星期日

南山軒 (奶茶冰條完支上)

人均消費:HKD$48

出街食飯時你一定試過餐飲轉凍飲,但要加$2,佢就加D冰塊俾你。如果慢慢飲的話,你未飲到底時,杯野已經淡晒。

今日我食呢間野,佢既出名野就係奶茶冰,用奶茶整冰,成條冰條咁,佢又唔係收到你好貴,你只要叫一個普通餐,餐飲奶茶加$2轉凍飲就可以飲到。一D都唔貴。佢一個Lunch 都係$46,轉埋個奶茶冰都係$50有找。

今次推介 ─ 奶茶冰

個奶茶冰佢係一條冰條咁,直接加落去杯奶茶度,等佢慢慢溶,你杯野飲又唔會好淡,就係咁,當然你可以當冰條咁食都可以,不過我都係會放落去杯奶茶度。

佢夜晚就係做私房菜,日頭都幾好,唔太貴。

大澳炒飯 ($46)

呢個飯堅係普通到唔普通,佢個名係大澳炒飯,都有D蝦醬味,不過唔係好濃,好過普通揚洲炒飯少少。


Menu

佢大約都係$50左右,如果你係慢慢坐既,食個Late Lunch 都幾唔錯,杯奶茶飲極都有味


光顧日期:15 May, 2016

地址 : 元朗黃屋村178號
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=140551

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言