2016年6月22日 星期三

泰越南 (乾身炒粉絲)

人均消費:HKD$48

係上環皇后街,之前有個好舊式既街市,而家個街市重建後加入左d大排檔,有唔同國家嘅菜式,好似泰菜,印度菜,意大利菜。呢個街市翻新後,佢都十分之舒服,入邊嘅衛生環境都好好乾淨,亦都唔會有水漬。

今次推介 ─ 泰式炒粉絲 ($48)

呢個街市入面有一間係食泰國同越南嘢,今日我就食左一個泰式炒粉絲,因為泰國嘅泰式炒粉絲同埋泰式金邊粉,粉絲嘅口感會比較上細同入味。

一個泰式炒粉絲其實佢係乾爭咁炒,乾炒就係唔可以太濕,太濕同太油都唔太得,呢間係呢方面控制得好好,唔太濕同唔太油。其實粉絲本身都比較上面係索水,保持乾身都唔太難,但油竟真係少既。

份量方面,其實都唔細份,一個人食係絕對絕對足夠。

餸同炒粉既比較都好正常,用料亦都係d芽菜魚蛋鮮蝦咁,同一般都係差不多。

Menu

你可以睇到個餐牌其實入面嘅大部分嘅嘢價錢都係好平大部分都可以喺五十蚊有交易不過佢嘅款式都係集中於豬牛雞同埋黃咖哩青咖哩紅咖哩



好:好經濟實惠
壞:個位置都幾隔涉

光顧日期:22 June, 2016

地址 : 上環皇后街1號皇后街熟食市場CF4舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=32056

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言