2013年3月24日 星期日

大盛日本料理 (人山人海日式料理)

人均消費:HKD$40

我成日周圍咁去食野,你可以問邊間最好食,最好食都係相對。觀塘區自重建後已經無左好多好食既地方,就好似新南苑,全部都死於重建。不過點都好,無乜野食都總會有DD好野食。觀塘道近年最多人排隊既食肆,大部份係日式。佢咁成功,某程度上係佢market 做得好。因為佢用一個平既價錢去吸引你,翻單仲有9折,所以成日都有好多人排隊。

我平時行過或坐車經過,大盛長年都好多人等位。今次專登揀係下晝兩點幾入去,係因為真係想試下佢有乜板斧,我先叫左個文魚壽司同豬軟骨拉麵,一食左個三文魚壽司就知佢點解成功。

今次推介食物 ─ 三文魚壽司 ($18)



呢間三文魚壽司係長身壽司,長壽司唔係什麼特別,可能你都食過唔少,但一舊三文魚長壽司全舊都係三文魚腩,超級肥美,三文魚油加上壽司飯,正爆。(thumbs up)

我叫左一客(兩件),之後再加單,叫多兩件。我一個人食左兩件,加半碗豬軟骨拉麵已經飽晒。講錢,出面一般食都十幾蚊一件,大盛佢只係收緊$18兩件,大盛佢只係收緊$18兩件,板x壽司成日賣廣告,正常三文魚壽司都$9/件。

又肥美,又抵食。想少人去幫襯都難。我次次經過都好多人,我只係搵到下午茶時段係少d人。大家又不妨試下。


神戶豬軟骨拉麵 ($44) (一般)


難得的少人

好:觀塘區自重建後最抵食
壞:晚餐成日要排隊

光顧日期:24 March, 2013

地址 : 觀塘觀塘道404號時運工業大廈A,B,C舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15392

沒有留言:

張貼留言