2013年3月12日 星期二

回味無窮印尼餐館 (辣爆印尼菜)

人均消費:HKD$49

如果大家去過荃灣但唔知路德圍係邊呢,咁等同無去過荃灣,路德圍一帶都希好多野食,但一條友想搵間平平地既餐廳,加上今日有少少想食辣。咁就Search 過,呢間連u travel 都希講下,我當然會try try 啦。平時食下星洲炒米,炒貴刁。都係辣辣地,去譚仔我都會叫大辣。今次就試佢個招牌黃姜飯。食完,我可以同你講,我都要飲好多水。所以大家都係食得辣之人不妨一試。

講下我今次食既招牌黃姜飯,入面有炸雞中翼、巴東牛肉、黃姜飯、辣椒、青蔥、肉粒等等。我見到上檯一刻,再諗起$50有找,即時覺得好抵,話晒個份量係1.5個人既size。完全夠食。佢好重椰油味,咁就唔係個個都受到。

黃姜飯 ($49)


個飯入面有兩款肉,一款係雞,另一款係牛。巴東牛肉,聽個名就知道係好腍既牛,佢用上獨特醬汁,好好食。雞翼就老左DD。呢間野sell係辣同汁,我呢餐係分唔到有D味道,因為辣蓋過左D味,但仲可以食得出好濃椰油。香港人唔係個個都受到。

壞:椰油味好重,香港人唔係個個受到

光顧日期:12 March, 2013

地址 : 荃灣路德圍富華街5號運通洋樓地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=38482

沒有留言:

張貼留言