2013年3月9日 星期六

新記餐廳 (名人芝士撈公)

人均消費:HKD$41

尖沙咀想食D特式野,有時真係要好俾心機去搵,同埋要快,仲要驚佢執笠。如果間野真係好出名咁就例外。今日去左香檳大廈搵野食。之前就係因為去星座冰室時發覺呢間野,佢有好多名人去過。睇佢貼出黎既明星相就知多人去過。

呢間野出名既係芝士撈公同大埔既源汁源味都係出名芝士撈丁,佢兩間都係出名多芝士。好,講番呢間先,佢賣緊都係$41,以尖沙咀個價黎計就中中啦。佢一來個location 唔係好顯眼,二來佢真係唔多配料。

豬頸肉芝士撈公仔麵 ($41)

我叫左個豬頸肉芝士撈公仔麵,一個公仔麵+4塊(燶邊)豬頸肉+1大灘芝士醬。



公仔麵唔算乾身,已經好腍,差。
燶邊豬頸肉4舊,唔多,同埋叉燒就話燶邊好食,唔通豬頸肉都係咁,但我又唔覺得好食。
芝士醬1大灘,呢個先至叫selling point,話晒等個客自己撈完。條條麵都有芝士。呢個係客人自己撈。

講到咁,我唔覺得佢deserve 有咁多名人去。個人Comment:可以不去,除非想見明星。

好多名人去過

Menu

光顧日期:9 March, 2013

地址 : 尖沙咀金巴利道16-20號香檳大廈地下13-14號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=5652

沒有留言:

張貼留言