2014年8月29日 星期五

小蝶 (貴價采蝶軒大翻身愈做愈差)

人均消費:HKD$120

呢期出左糧,要好好獎勵下自己,搵間好野食下。呢間野前身係采蝶軒,前身就貴到傻。轉左個名,我都諗住佢會轉一轉路線,但食過就知道中伏。我自問唔係一個鐘意細細份既野,今餐食完後就更甚。一心去金朝陽中心二期,仲諗住新開張會有新野食,點知D點心超迷你,DD肉都食唔到,粉就一大舊。

菠蘿包咕嚕肉

差之首選,一件咕嚕肉+落個菠蘿包度,個菠蘿包又細又唔多菠蘿絲,我都唔知可以點形容,到咕嚕肉,舊粉仲大過個菠蘿包,味道方面就同你去茶記食咕嚕肉差唔多,仲有機會更加咸。所以都係唔好食。

咖哩小酥餅

顧名思義小酥餅,真係好少,你自己仲可以搞一餐,將D咖哩放係個小酥餅上,真係hihi auntie,連咖哩都要自己加,佢好就好在唔會咁快淋晒,但你俾咁貴,佢都唔幫你整埋,要自己郁手,差。個咖哩仲要好咸,一餐唔知咩事幹。

蛋白炒苦瓜

呢餐中最好食既就係蛋白炒苦瓜,佢個Feel 好Fresh,有別於街食到既苦瓜,我平時都好少食苦瓜,因為怕苦。今次係都有個大突破。


三文魚

不過不失,四個字講晒,呢餐野都係俾強國人睇,睇下佢地想幾豪。


光顧日期:29 August, 2014

地址 : 銅鑼灣登龍街1號金朝陽中心2期 8樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=168253

沒有留言:

張貼留言