2014年10月23日 星期四

李家小食店 (有炸雞兼又有汽水)

人均消費:HKD$28

自從星星的炸雞配啤酒大行其道之後,成條韓國街好似多左好多客,加上太多人去韓國旅行,所以造就左好多韓國野食店都多左好多人,亦都有好多新開張既韓國食店唔單單係金巴利道,周圍都有咁,食住呢個熱潮。李家堂食就勁多人,俾我都唔會排,見佢隔離有檔小食店,都係賣炸雞,咁先食佢。佢個價差距好大,炸雞可以賣到成百蚊,我幫襯番個$28既炸雞杯就ok喇。仲要外賣店,無位坐,唯有企係門口食。

今次推介 ─ 炸雞杯 ($28)

特別提醒,記得問佢拎隻手指套,咁食法唔單止唔會整花手指甲,又唔怕未洗手就食野。

炸雞杯上半部係炸雞,下半部係汽水,一次過滿足晒你兩個願望,尢其夏天,行得熱熱地,食件炸雞拼埋汽水,都縛好。不過計我話,行前幾步既7仔買支啤酒加落去仲正。

有甜辣醬同芥末醬,兩款都唔係好辣,一般香港人都接受到。

件雞就一般炸雞,即叫即炸,相當新鮮,唔似同一條街既韓國店,韓國店佢地既炸雞係一早炸定,個皮就比較林。李家炸雞原先有三款炸雞,但平既炸雞杯就係最普通既炸雞。如果唔縑棄都可以解下思鄉之苦。



好:平食
壞:無位坐,要企係門口食

光顧日期:23 October, 2014

地址 : 尖沙咀金巴利道78號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=69881

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言