2014年10月31日 星期五

永華麵家 (無得輸的炸醬撈麵)

人均消費:HKD$52

今日Halloween,去中環食都唔係好多選擇,同埋又封路,如果想搵間好食少少既餐廳,可能要去到PMQ,咁中環附近得灣仔先多平少少既選擇。咁就去間位於灣仔既老牌雲吞麵店,佢最出名都係撈麵,我今次就食左個炸醬撈麵,承惠65個大洋,佢Size 唔大,只可以話係剛剛好,不過堅好食同足料。

今次推介 ─ 京都炸醬撈麵 ($65)

個炸醬比起你平時食開既炸醬撈麵為重口味,香辣味都好適中,略咸左少少。炸醬麵入面通常都係會用上豬柳,等你有D肉感,永華用料方面都比較上大塊,出面應該都唔會咁大舊。呢個都可以叫做一DD特色。佢既豬柳亦都好滑身,正。

鮮蝦雲吞麵 ($38)

超細隻同超細碗,食兩碗都未必飽。乜都細,雲吞亦都唔係好鮮,所以呢個雲吞麵可以唔食,我自問都唔大食,但眼見呢碗野,不禁倒抽一口涼氣。



Menu

佢都係行條中高路線,我自問個雲吞麵又唔係十分好食,加上又貴,所以都係推介食炸醬撈麵。


好:炸醬撈麵堅係正
壞:一個炸醬撈麵都成$65,係貴左少少

光顧日期:31 October, 2014

地址 : 灣仔軒尼詩道89號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=4024

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言