2014年10月25日 星期六

Initial Ice Cream Store (黑色雪糕筒)

人均消費:HKD$10

首先我份人比較窮,平時食杯雪糕都係去7仔食,仲要等星期日有時會做Promotion,$5一支甜筒,而家今次睇左都好多網上推介同店舖外勁多人排隊,期間Discount,平日做緊$18,但今日就話$10,你食杯富豪雪糕車都要$9既時候,呢杯野又真係接受到。

作為一個窮人,想食平野時,你都可以留意下佢有無做Discount,話晒佢宜家都咁Heat,長做Discount都唔出奇。行過就昅下佢幾錢,做緊Discount就真係可以一試,Post 上飛Book,都呃個Like。

食單球乳酪雪糕,都要$25,所以我極少食,計Gram 又要計埋個杯,你話係咪唔係咁抵先。

Selling Point 就係黑色雪糕筒,同佢成日轉新口味,所以可能你睇緊呢篇野既時候,佢既口味又已經唔同左,你大可以上高登搵下有無人可以話你知間野當時真真正正Sell緊咩既口味,因為店員只會話個雪糕名,但口味就絕對唔會講你知。我睇人打BLOG,睇既係「眼淚口味」,但現場已經係「女人口味」。

「女人口味」,其實係奶茶味,佢既「女人口味」我可以講,雪糕夠凍,奶茶味夠濃,濃得黎又唔係好甜,食完唔太口渴,一個字,正。

戲玉就係個黑色雪糕筒,脆。因為太多人排隊食,雪糕筒又新鮮,佢未淋就已經賣晒。食完就成把牙都有黑色一點點,最好就係食番粒香口膠又或者擦牙。

Discount

雪糕機

得一部,但佢整雪糕都好快,睇見門口有咁多人,一部機都可以Handle 到咁先勁


好:成日有新口味

光顧日期:25 October, 2014

地址 : 尖沙咀金馬倫道48號地下2號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=156558

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言