2015年9月7日 星期一

Haru Haru (Happy Hour 食炸雞)

人均消費:HKD$81

食炸雞真係易左好多,韓國炸雞拼啤酒簡直係美事,呢間係一間超平民化既炸雞啤酒舖。我都係睇完個Menu 先諗到可以一個Happy Hour 食炸雞飲啤酒吹水,又唔貴既一件事。一個半份既炸雞加四支啤酒,埋單$139,如果兩個人吹水計,一人都係$70,佢話雖有限坐2小時,但絕對夠你Happy Hour。絕無吹水,我仲列埋條數出黎,頁尾仲有張單。同埋下次去Happy Hour 我都會推介俾朋友。

 
數量
單價
價錢(HK$)
炸雞半隻
1
79
$79.00
韓國啤酒Lite
4
15
$60.00
埋單合共
 
 
$139.00
 
 
 
 
人數
2
 
 
人均消費
 
 
$69.50

今次推介 ─ 無骨香辣炸雞半隻 ($79)

佢既炸雞有骨同無骨之分,有骨炸雞食既時候都可能要戴手套食,比例麻煩,所以一個懶人計,就當然係叫無骨炸雞,一來唔洗去洗手,二來用叉食方便好多。辣醬佢幫你加埋當然均勻過自己點。

數量:佢有八件炸雞
大細:中型(相對KXC),你亦可以叫佢做一口雞
肉質:滑
油度:雞油仲殘留係雞肉,呢個唔係咁好
炸粉:一般,唔舁十分厚
辣度:少辣至中辣程度,所以要叫野飲
價錢:合理, $79,呢個價唔係度度可以食到

Overall 計,都唔太差,可以接受,計晒各方面,我都會en-call。

炸雞配菜

佢用上千島醬去加落個配菜度,如果祟尚健康既人就一定覺得唔ok,因為一個炸雞已經好多辣醬,佢再加千島醬就有少少over。


鐵板牛加埋白飯 ($68)

講埋正餐,佢個鐵板牛加白飯,若以價錢就一般,都唔係貴啦,佢既牛就同吉x家叉唔多啦,牛肉都幾肥下,呢間都叫做用鐵板上個牛,個牛係好熱,但肉質上就唔係咁好,呢度扣左分,不過以一個飯既Size 計,佢都係一個正常既,兩個人食一個飯同一客炸雞就剛剛好。


泡菜

泡菜只係得三款,多就唔多,佢個佢只可以Refill 一次,個薯仔幾好食,不妨refill 一次,都叫做好過無咁啦。


炸雞Menu

但我覺得影得太差,反晒光


單一張

佢既野飲一D都唔搵笨,即係唔貴。一支啤酒都係$15,平過好多地方。



下次應該係Happy Hour 再去。

光顧日期:7 September, 2015

地址 : 佐敦南京街6C百達大廈地下A2-A3號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=191256

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言