2015年9月20日 星期日

定食8 (白飯任擦湯任飲)

人均消費:HKD$53

呢間定食8,其實佢都係爭鮮集團其中一間分店,不過呢間主打既係定食,佢一個定食都係$53蚊(已包加一),包一個主菜+水蛋,同一個果凍甜品,仲要任飲任食,任飲湯任食白飯。如果一個大色既人,你食3~4個白飯都可以。(利申:我都食左三碗飯同飲左兩碗湯)

佢都好多人排隊,好似晚上六點鐘左右,咁就可以避開最多人既時候,佢好在有限坐90分鐘,如果唔係就個個都係咁添食。佢都可以稱得上係半任食,你一定會食得飽,除左明將又一個可以打大佬既餐廳。如果你去爭鮮堂食店,呢個價錢,你只可以食到6碟咋。

豪華海景丼 ($53)

講到明佢係同爭鮮同一個集團,佢呢個豪華海景丼,入面既刺身好似三文魚,熟蝦,帶子,蟹柳,其實都係爭鮮既質素,即係點,質素係點,你應該仲清楚過我啦。但以份量黎計,佢一定夠數俾你。你以$53既價錢黎比,水蛋,同一個果凍甜品,仲要任飲任食,任飲湯任食白飯,老老豆豆都係抵,但我個人提議你都係食呢個豪華海景丼,就唔好去試其他野喇,豪華海景丼相對地有質素。

岩燒牛排丼 ($53)

岩燒牛排丼其實都唔係咁好食,因為佢塊牛係好生,再加上佢應該加左鬆肉粉係件牛度,同埋佢既牛都已經好薄,所以唔recommend呀。



牛排唔熟


 Menu

最靚當然係個Menu


Order 紙


好:大食既運動型朋友絕對一流
壞:要等位啦,質素一般

光顧日期:20 September, 2015

地址 : 新蒲崗太子道東638號Mikiki LG5號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=458904

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言