2016年2月6日 星期六

阿來泰式地道風味 (炒野一流)

人均消費:HKD$48

自從自由行帶旺晒個旺角後,有連鎖同Food Court俾班自由神。本人就鐘情小店,唔理旺角定牛頭角,都要有Sales 去Serve佢地。Sales 食乜某程度上都係一個指標係平或好食,我今次都係聽人講話好食,就去試,食完就覺得自己會encall。

我見呢間平平地,一個餐都係$50有找,仲要晚餐都係咁平,咁先開心

今次推介 ─ 泰式少金邊粉 ($48)

呢間個炒金邊粉堅係正,佢炒到好似出面D米粉咁乾身,佢又勁唔油,炒金邊粉都有D酸酸地,佢既酸度又剛剛好,份量又夠,我都唔係好識點講。一個字,正。

Menu

都係$50有找,仲要係全日供應


好:炒粉炒得正

光顧日期:6 February, 2016

地址 : 旺角通菜街97號地舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=472513

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言