2016年2月12日 星期五

海傍陳記 (仿古店一般都係得個古字)

人均消費:HKD$34

手撕雞飯 ($34)

自地鐵去到西環後,一個舊區既舊式小店都消失左唔少,貴租已經成為左主因,仿舊店見生意好開下一間開下天一間,佢地用既地磚或牆紙都係舊式少少為主,連鎖就有間瑞士xx,羅X記,佢地都係Sell 懷舊,不過野食就一般都係麻麻地。

呢間海傍野就都係同D sell 懷舊野差不多,佢個飯都唔係一D咩咁特別野,不過佢勝在夠平,一個手撕雞飯都係講緊$34,都叫做抵食。

先講個手撕雞飯,即係雞絲飯,俾得$34,你唔會Expect 有好多雞,一般雞絲既份量係有既,但唔係十分多,個手撕雞飯佢加左一堆薑蔥咁好似燒味飯既蔥油咁,有油落肚就易D飽,份量堅係剛剛好。佢個手撕雞都係乾身都幾Dry,我個人就唔係十分Like,個飯都係Dry Dry 地,所以Conclude左,呢間麻麻,就算佢係仿古,但仿古味又唔係好出,可以不去。如果你為左貪平既都勉強可以一試。


Menu

佢每樣野都唔係貴,所以貪平人士可以一食


門口


可以不試

光顧日期:12 February, 2016

地址 : 西環爹核士街28號地下C號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=128771

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言