2016年2月22日 星期一

天天旺 (超足料魚生飯)

人均消費:HKD$45

我寫左咁耐野,發覺寫日本野係最多人睇,有見及此,我都唔可以忽略呢個菜式,今日我就搵到去太子,呢間野一睇個Menu ,我即有衝動去幫襯,佢就係可以Dinner 做緊$45,仲要唔洗加一,咁仲諗乜,心動不如行動。呢間野其實佢有兩層,一層做放題,一層做散叫,佢既放題要成$298,都係貴,俾我就食大X屋。不過散叫就堅平,$45都有交易,唔收加一。

今次推介 ─ 什錦碎魚生飯 ($45)

我就叫左個什錦碎魚生飯,有前菜沙律同魚生配飯同飲品。佢個魚生先係勁,好似完成唔洗錢咁,有蟹子,三文魚同吞拿魚勁肥美,個飯既份量都好大份,我都係一個大食既人,我食完都覺得好飽。

佢散叫既座位唔係咁多,同埋佢開個冷氣開到好凍,如果要去就記得著多件衫。

其實大家都係會眕左圖片後先再睇文字,佢既重點其實係碎魚生,你唔好睇少佢既碎魚生,佢話晒都係做放題,佢一定有刺身頭同尾都係靚既,佢唔做得放題就拎出黎做散叫,所以都係幾肥美。仲有佢既份量都唔少,個定食盒佢都縛Full,一D都唔呃料。

呢個餐盒既賣相都唔差,就張圖片睇,絕對可以媲美成$100既質素。


什錦碎魚生飯同三文魚魚生飯都係講緊$45,你仲想點。


光顧日期:22 February, 2016

地址 : 太子界限街12號D萬安大廈地舖及1樓全層
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=182168

我個Facebook 會經常Update,可以Like 埋。 Facebook Link

沒有留言:

張貼留言