2013年8月18日 星期日

新香園 (24小時蛋牛治)

人均消費:HKD$47

深水埗區其實都有好多好野食,又平又正。有D款式你係尖沙咀旺角係食唔到。深水埗區貴為全香港最貧窮既區域,我呢D貧窮人士又點會唔係成日黎搵食。如果你都認同我所講既,你不妨坐車落黎食,食完再坐車落番去行街,都仲平過你係尖沙咀旺角食。

今次就去左新香園,佢係24小時營業,你唔洗就住時間黎,幾點都OK,佢都有幾樣野出名,分別係蛋牛治,豬手麵&凍檸茶。我都有叫到蛋牛治&凍檸茶。但我都係影左蛋牛治張相,因為杯凍檸茶其貌不揚,影都無謂,打字最實際。

今次推介 ─ 蛋牛治烘底

呢件蛋牛治,分別有蛋,牛,冶三樣組成。蛋同牛,佢係將兩樣野Mix 埋佢,非一般既滑蛋配上非一般既滑牛,正。份量都唔少,都夠半份晚餐。食第一啖時就知道係正野,望落個份量就知可以叫多D份先夠飽。點都要講下塊烘底令到塊多士即時好脆身,正。

蛋牛治烘底 ($17)


牛腩麵個麵都一般啦,不過好快出鹼水味,食法最好就食左件蛋牛治,之後有個碟,將牛腩麵個麵底夾左放落碟食。牛腩好腍,但又唔會失左牛味。但始終要自己親手夾就認真差左dd。

牛腩麵 ($18)

凍檸茶 ($12)

佢收你$12,但offer 緊$32既貨俾你。佢初頭拎杯茶過黎,外貌真係好普通,一d都唔特別,我連拎起個相機既衝動都無。呢間野一杯凍檸茶可以要求澀度濃度冰度甜度。好似你想點,佢都可以整出黎。好似我要左杯澀+少甜凍檸茶,點知黎到就唔係好澀,佢即時換過杯俾我。呢個咁好Service 唔係度度有。

Menu

好:蛋牛治同凍檸茶都好好食
壞:麵身太快出鹼水味

光顧日期:18 August, 2013

地址 : 深水埗桂林街38號A地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=14488

沒有留言:

張貼留言