2013年8月9日 星期五

The Flying Pan (24小時營業蛋店)

人均消費:HKD$95

The Flying Pan 其實中環同灣仔都有,今次食完全係因為飲完酒轉場,想搵d野食,咁arm 上forum search 過,呢間The Flying Pan 係出名食蛋仲要係24小時營業,適合夜鬼。我地話晒都想搵個地方吹水同食野。眼見都有好多食Post 話班尼迪蛋好食,但我呢d乜都會試一餐既人,都係食個Omelette,試下同Comment 下。

我一行三人去食,我朋友都叫左班尼迪蛋,但我就叫左個牛柳奄列+牛角包+豆+蕃茄湯。呢度個奄列都唔係好蛋Feel,可能外國人對蛋既要求唔同啦,佢地既蛋入面都加左d芝士,令你食完個All Day Breakfast都唔會好肚餓,話晒d芝士都好膩,所以飽就一定夠,但我就覺得個蛋都唔及日本人整蛋方面,不過之一個Breakfast黎計都ok。個蕃茄湯先係好野,你係香港飲既蕃茄湯一般都好hea,但呢個蕃茄湯好足料,蕃茄係用原個蕃茄打碎再煲,好多雜質,好有口感,下次不妨一叫個蕃茄湯。

Philly Omelette ($86)


呢度個環境一流,同朋友吹水都係一個唔錯既地方,仲有24小時營業,拍得住7仔咁先好,你食個Set 或飲酒都得,佢有供應Stella Artois 同 Kirin Ichiban 兩隻,佢都係做緊$61/Pint,都可以當係一間清吧。

環境

香港都唔係好多港式餐廳有呢d機,都係d美式餐廳丟有。我都有點唱。

唱機

Menu


個包可以揀多士,麥包,鬆餅,牛角包(揀1樣)
切片蘋果,新鮮生果,燒蕃茄,里昂薯仔,豆,田園沙律,蕃茄湯(揀2樣)
仲有野飲(細杯)

一個Set 可以配好多野

下次都可以去,話晒個環境都唔差,價錢一般啦,Acceptable,我會再去,但可能係飲酒。

好:24小時營業,適合夜鬼
壞:全程用英文點菜

光顧日期:9 August, 2013

地址 : 灣仔駱克道81-85號霸田商業中心3 樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=15480

沒有留言:

張貼留言