2013年8月8日 星期四

三洋餐廳 (濃鮮魚湯)

人均消費:HKD$36

湯飯其實大家都唔會點陌生,好多餐廳都有供應,但會唔會係佢既Special就另作別論。今次去既係三洋餐廳,呢間橫睇掂睇都係一間好普通既茶記,但佢既有Heart 之作,咁就令我幫襯佢。原因在佢既湯飯皇食完有乜好。有維他命ABCD,又乜蛋白質,維生素B,仲可以防止高血壓。睇完想唔幫襯都唔得。

我專登影埋張相出黎,費事話我鳩嗡。所以我都叫左個鮮牛肉+鮑片+莧菜(湯飯),佢既肉都尚算腍,佢既莧菜份量真係好多,如果以$36既Standard,佢又真係好夠。加上佢個飯係另上,佢俾d飯都係d硬身少少既飯,等你自己浸湯定齋食。好窩心。(tongue)

佢個湯先正,really用魚湯,油都唔係好多,我原本唔諗住落晒d飯落湯度,但佢既鮮味吸引到我將飯慢慢落湯。我食完個飯之後,我飲晒成碗涉,因為好似屋企煲既生魚湯。咁先好。(thumbs up)



佢寫明不含味精鮮魚湯底

鮮牛肉+鮑片+莧菜(湯飯)(白飯另上) ($36)

好:好少可有咁好食既濃魚湯

光顧日期:8 August, 2013

地址 : 佐敦佐敦道26E號地下AB號舖
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=49315

沒有留言:

張貼留言