2013年8月9日 星期五

Trafalgar (可食煙酒吧)

 人均消費:HKD$60

一間酒吧有乜好寫,其實間間酒吧都係咁,但我又點解寫。我相信大家唔洗我講都知室內禁煙,尢其落得酒吧,多數都會扯番支煙。呢間吧有戶外部份咁arm fit 到室內禁煙條例下既50%外露。所以都有唔少灣仔上班一族上去飲野。佢落雨都唔怕,因為都有伸縮帳篷,日曬雨淋都可以繼續。呢個係我都buy佢既。

有時酒吧係叩都叫一兩杯野就算啦,呢度Happy Hour 都係$60連加一,咁都ok,你同朋友去Cafe 吹水有時都要呢個價。佢仲耍送埋花生,但佢既花生唔同Inn Side Out 既,呢間唔洗剝殼,可以即食。所以都唔ok。

有時窮都要用錢,用唔太貴既價錢可以enjoy 到正野,咁就係我呢d窮人要周圍Search野既Result。

花生 (Free)


大 Hoe一pint 都係$60(連加一),acceptable

Hoegaarden ($53)



好:可以名正言順咁食煙
壞:星期五六會好多人

光顧日期:9 August, 2013

地址 : 灣仔駱克道54-62 號博匯大廈5樓
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=31563

沒有留言:

張貼留言