2013年9月23日 星期一

天使麵 (灣仔意式小店)

人均消費:HKD$39

灣仔區好明顯係商業區,想搵個可以relax既環境食個tea,休息下,其實竟然有選擇。我都SEARCH左一排,呢間叫"天使麵"既餐廳,佢環境個Feel 都幾正,一踏入呢間餐廳好似由繁榮既灣仔穿梭到恬靜既歐洲小店。事關灣仔食tea 既人真係唔多,呢間餐廳係tea 既時段又唔係好多客。你自己一個人去就最正。

呢間野好Special,自己搵位,自己買飛,自己食。Service 可以話無啦,所以唔洗點expect 有人serve 你。我就叫左個鴨胸天使意粉+玫瑰花茶。喧就係一個Tea,我由5點坐到7點,拎住本雜誌,一頁一頁咁睇晒。一個好relax 既下晝就咁就過左。

鮮茄茸煙鴨胸天使意粉 ($35)

佢個鮮茄茸煙鴨胸天使意粉既Size 一d都口細,佢size 拍得住一個正餐。一個男仔既正餐份量,如果你5點幾6點食直頭可以當係晚餐,可以唔洗點再食Dinner 都可以。

鴨胸,佢都有成6舊,仲要唔細舊,超肥美,絕對超值。
玫瑰花茶 (Set +$4)

佢用tea bag ,其實都唔算好好,不過玫瑰花味好香,未飲都已經聞到玫瑰花香。深一深呼吸。個鼻都fresh左。


鮮茄醬,佢個茄醬唔係用茄汁開出黎,而佢用緊新鮮蕃茄開出黎,佢仲要俾左成個鮮蕃茄,一d都唔hea。佢收得你$35,真係俾足料你。


Set,有一個天使意粉+杯野飲,但個杯就差左少少,佢只係個紙杯,我原本心諗加$4,佢有機會係俾個壺你自己煲,呢個係唯一失望點。


食野有時個環境都幾重要,返工返到死地,如果你心情唔多好時,入到個環境唔差既地方,你成個人都舒暢晒,個場仲要唔係咁多人,成落都幾舒服。


好:環境一流
壞:個花茶竟然係用紙杯

光顧日期:23 September, 2013

地址 : 灣仔謝斐道130-146號地下
Openrice : http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=46380

沒有留言:

張貼留言